De ce este necesar ca biroul tau de traduceri sa fie sau sa devina profitabil? In randurile urmatoare, veti vedea cum se poate transforma agentia ta de traduceri…
Ne scuzati cu o mica paranteza!
In primul rand, dorim sa mentionam ca acest articol va fi destinat inainte de toate doar agentiilor de traduceri. In al doi-lea rand, toate sfaturile pe care le veti afla in legatura cu acest subiect, sunt testate si functioneaza sub forma unei etapizari. Ele au fost probate de catre biroul nostru de traduceri din orasul Bucuresti, AqualityTranslation. Au functionat, dar cu toate acestea nu putem garanta 100% ca agentia dumneavoastra va fi profitabila.
Trebuie inteles ca fiecare agentie de traduceri si fiecare companie din acest domeniu va avea propriile deliberari. Deasemeni, va conta foarte mult nivelul la care se afla in momentul de fata biroul respectiv. Si sa nu uitam,… Un alt element important in aceasta ecuatie este si va fi: plasamentul online sau cel fizic.
Dar, sa nu mai divagam mult pe langa subiect,… Si sa incepem sa vedem cum se poate creste profitul intr-un birou de traduceri.
Cum se poate creste profitul intr-o agentie de traduceri?
Primul element pe care va trebui sa il urmariti va fi situatia profitului. Va trebui sa analizati daca agentia de traduceri este profitabila sau nu. Deci…
Este agentia de traduceri pe care o administrati, o afacere profitabila?
Profitul este cel mai important pentru o companie. Nu va conta daca esti birou de traduceri sau daca vinzi covrigi. Va trebui sa faci profit! Altfel, te poti numi cu usurinta ONG.
Asadar, daca agentia pe care o administrati este profitabila, va trebui sa analizati ce elemente aduc profit. In acest caz, poate fi site-ul care produce cele mai multe incasari pentru dumneavoastra. Deasemeni, este posibilitatea sa aveti un brand foarte puternic. In aceasta situatie, toate incasarile se bazeaza pe reputatia brand-ului.
Cu toate acestea, exista si posibilitatea ca profitul adus in companie sa fie datorita vizibilitatii urbane sau a reclamelor stradale. Deasemeni, apare si idea de networking. In acest context, dumneavoastra aveti o retea de clienti stabilita in timp; Toate aceste metodologii, pot fi elemente ce produc profit in cadrul companiei de traduceri.
Dar, sa zicem ca aveti una sau mai multe dintre metodele exemplificate de noi mai sus. Una dintre acestea va aduce profit in cadrul agentiei de traduceri.
Trebuie sa gasiti strategii de marketing sau sa angajati o companie
Publicitatea este cheia succelui in afaceri. Aceeasi regula se aplica pentru fiecare cantaret sau pictor cunoscut. Cu cat te stiu mai multi sau te cunoaste cine trebuie, cu atat vei putea maximiza profitul. De aceea, in cazul in care administratorul agentiei de traduceri nu detine foarte multe cunostinte de marketing, este indicat sa:
- sa angajeze o companie de advertising
- sa invete cunostintele necesare de marketing, pentru a-si face popria reclama
- sa isi creeze propria retea de firme, ce pot furniza traduceri periodic
Astfel, pentru a putea obtine profit intr-o companie de traduceri, vor trebui sa existe primele din cele doua metode mentionate de noi mai sus. A treia poate exista separat, iar pentru a obtine clienti din aceasta modalitate, va trebui sa existe o retea consistenta de conexiuni.
Dar, sa spunem ca administratorul agentiei de traduceri, a aplicat la una din cele trei metode si a obtinut profit. Urmeaza ultimul pas, cresterea profitului intr-un birou de traduceri.
Cresterea profitului intr-un birou de traduceri
Se spune ca o cale este foarte buna pana la un punct. Viata iti ofera mai multe cai, prin care poti alege circuitul ce vrei sa il parcurgi. Pentru ca marketingul este una dintre cele mai importante cai, de a aduce profit intr-un birou de traduceri,… Va trebui sa intelegem ca este foarte importanta calea pe care vom merge din partea de publicitate. Si cat vom merge, pe baza acelui traseu.
Vom oferi un mic exemplu, pentru a intelege mai bine contextul. Un birou de traduceri poate avea cea mai mare parte din profit, adusa de serviciul de optimizare seo. Deasemeni, o alta agentie se poate baza pe reclama stradala. Dupa cum am mentionat in randurile de mai sus, fiecare firma va trebui sa aiba o strategie de marketing pentru a obtine profit. Din aceasta cauza, ne vom gandi exact ca in acest exemplu…
Maximizare profit: Exemplul AQualityTranslation
Ca sa fim mai directi, noi suntem compania de traduceri, ce si-a obtinut profitul prin procesul de optimizare seo. Pana in acum un an, profitul nostru s-a bazat in totalitate pe clientii adusi din acest serviciu. Cu toate acestea, totul era in regula, iar profitul ajungea la 2000 de euro pe luna. Dar, ne-am gandit ca pot exista si alte canale prin care pot fi atrasi clientii din serviciul traducerilor.
O parte din clientii profitabili obtinuti in ultima perioada sunt cei corporate, pe care i-am obtinut in mod cinstit prin licitatii. Deci, dupa cum vedem, mai sunt si alte modalitati prin care pot fi obtinuti clienti in serviciul de traduceri.
Acesta a fost exemplul nostru, pentru a mari profitul intr-un birou de traduceri. Am dorit sa va oferim o parte din experienta noastra. Repetam: Pasii oferiti au functionat cel mai bine in cazul nostru. Deci, este posibil ca in cazul agentiei dumneavoastra sa nu se aplice 100% identic. Va multumim ca ati ajuns cu noi pana la sfarsitul articolului!